Možnosti dopravy

Ako? Za koľko? Ako rýchlo? Všetko potrebné o preprave sa dozviete tu.

Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov (už od 24 hodín) a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Dodanie avizujeme telefonicky, alebo e-mailom pri potvrdení objednávky.

Pri platbe na predfaktúru je dodacia doba rovnaká, ale začína sa počítať od pripísania platby na náš účet, pokiaľ sa nedohodne inak. Pri tovare ktorý nie je skladom v našich predajniach sa vami objednaný tovar objednáva u výrobcu alebo distribútora. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť si vybratý tovar za iný.

K expedičnej dobe si musíte pripočítať čas (2-5 dni) potrebný na doručenie pri dodaní prepravnou spoločnosťou SPS (kuriérom) je to do 24 hodín od prijatia objednávky do 13.00 hodiny na území Slovenska a 48 hodín do Česka, pokiaľ je konkrétny tovar evidovaný ako na "Predajni".

Pri doručení zásielky kuriérom je vhodné uviesť do adresy doručenia mobilné telefónne číslo (doporučujeme priamo vo formulári záväznej objednávky), aby sa vedel náš pracovník s vami dohodnúť na presnom čase a mieste dodania tovaru. Taktiež doporučujeme uviesť adresu, na ktorej sa cez deň zdržujete, nakoľko prepravná spoločnosť vykonáva doručenie spravidla počas bežného pracovného času. Pracovník kuriérskej spoločnosti vás informuje pred doručením tovaru telefonicky v dostatočnom predstihu.

Miesto odberu a spôsob dodania je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je montáž predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje návod na používanie výrobku a záručný list. Daňový doklad Vám zašleme spolu s objednaným tovarom. Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar.

Predávajúci nenesie zodpovednosť

  • za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.
  • poškodenie zásielky poštou, resp. prepravnou spoločnosťou
  • prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
  • pri objednávke 0 - 200 EUR - poštovné a balné 4 EUR (spoločnosťou SPS) balík do 4 kg
  • pri objednávke balíka o hmotnosti 4 - 20 kg (napríklad bicykel) 10 EUR

Poplatky za dopravu

Pri doručení objednávky do Českej republiky, Rakúska, Maďarska a Chorvátska je poštovné a balné 10 EUR (spoločnosťou SPS) za balík do 10 kg, balík 10 - 20 kg (napríklad bicykel) 30 EUR.

Do Poľskej republiky je poštovné a balné 15 EUR za balík do 10 kg , balík 10 - 20 kg (napríklad bicykel) 30 EUR.

Poplatky za platbu

  • platba dobierkou v hotovosti ..... 2 EUR
  • platba dobierkou platobná karta

hodnota objednávky 1 - 200 EUR ..... 2 EUR

hodnota objednávky 200,01 - 300 EUR ..... 3 EUR

hodnota objednávky nad 300,01 ..... 1,3% z ceny objednávky

  • platba bankovým prevodom ..... 0 EUR
  • platba cez internet CardPay ..... 0 EUR
  • platba hotovosťou pri prevzatí tovaru osobne na predajni ..... 0 EUR

Lehota expedovania

Tovar sa zaväzujeme zákazníkovi dodať najneskôr do 14 pracovných dní od obdržania platnej objednávky za predpokladu, že zásoby tovaru neboli úplne rozobrané. V prípade, že tovar už je vypredaný, zákazníka bezodkladne informujeme o tejto skutočnosti v čo najkratšom čase od obdržania informácie od dodávateľov. Lehota expedovania uvádzaná pri každom produkte je len informatívna, nezáväzná. Ak zistíme počas vybavovania objednávky, že čas odoslania sa predĺži o niekoľko dní, či týždňov, než je uvedené pri produkte, okamžite kontaktujeme zákazníka.

Tovar, ktorý máme na predajni, pri objednávke zákazníkom do 12.00 hodiny expedujeme do 24 hodín (len v rámci pracovných dní). Pri zasielaní kuriérom sa teda skráti čas doručenia k Vám.